Eilinen päivä meni tyypilliseen tapaan töissä. Ei ollut laisinkaan paha päivä, myyntiä oli kivasti ja asiakkaita enemmän kuin pitkään aikaan. En muista koska viimeks ois ollu noin vilkas päivä. Ei ainakaan tällä viikolla ole ollut niin minkäänlaista liikettä. Huono sää aina laskee tuota ihmisten aktiivisuuden tasoa. Mulla oli Pami mukana töissä, sai viettää päivän kahvihuoneessa, kun ei J halunnut ottaa molempia koiria mukaan tallille, enkä halunnut Pamin jäävän yksin kotiin.

Töiden jälkeen kävin siellä Suskilla auttelemassa pakkailun kanssa, niinkuin jo edellä mainitsinkin. Suski lupas mulle yhden lipaston, ainakin nyt sijoitukseen. Ja aasinkorva tulee myös meille asumaan. on kamalat suorituspaineet, etten vaan onnistu sitä kasvia tappamaan. Ennen osasin noita kasveja pitää elossa, mutta edellisessä muutossa melkein kaikki kasvit kadotin ja nyt muutama jäljellejäänytkin tekee kuolemaa. Suski ja muut tytöt alkoi siinä sitten valmistella baariin lähtöä, niin lähdin kotiin mököttämään. Ei ollut varaa itse lähteä baariin, enkä sinne ois lähtenyt mitään ottamaankaan, vaan ihan tanssimaan, mutta kyllä siinä tanssiessa ois sen verran kuuma tullut, että ois pitäny limuun ola varaa. J:stäkään ei koko päivänä ollut kuulunut mitään, ei vastannut puhelimeen, eikä viestiin. Meinasin jo soittaa tallille ja kysyä, että onko se siellä ollenkaan.  Siellä mä sitten kotona makasin sohvalla ja söin kuivaa leipää ja odottelin, että josko herra ilmaantuis kotiin. Kyllähän se sieltä sitten soitteli ja tuli mut hakemaan kotoa. Mentiin sitten sen vanhemmille vielä yöpalalle, kun kotona ei todellakaan ollut mitään ruokaa. Illalla vielä nukkumaan mennessä lueskelin sängyssä, ja jäin siihen sitten nukkumaan varpaat sängyn pää-päähän osoittaen, kun en jaksanut enää kääntyä oikein päin.

Aamulla J rupes herättelemään mua siinä puolen päivän aikoihin, olin ihan umpiunessa, tietää taas, että koko päivä ois menny nukkuessa, jollei se mua ois herättänyt. Yritti se siinä kai jotain vongatakkin, kun ei raukka tajua, ettei se tule mun unisuuden takia onnistumaan. Mun pitää antaa herätä, käydä pissalla ja röökillä, niin sen jälkeen ehkä saattais onnistua. Näin siis tein, kävin pissalla ja röökillä ja palasin sänkyyn, mutta eipä herraa sitten enää kiinnostanut, ja oman laiskuuden takia en sitten jaksanut itsekkään sen enempää yritellä, vähän nuolin korvaa :) yritin sitten sitä herraa saada sängystä ylös,että josko siivottais, niin kävi se ennaltaodotettavissaoleva; Hän voi maata tässä ja vahtia koiria, että siivoa sä vaan. Ja mähän siivosin. Ei ihan mee tasan nuo meijän kotityöt. Aikanaan sovittiin, että joo mä voin hoitaa noi pyykkäämiset, niin J voi sitten vähän useammin imuroida. Nyt se on mennyt siihen, etät mä imuroin ja tiskaan ja pyykkään ja herra vaan makaa sohvalla. Kävis edes kaupassa tai tekis jotain meijän yhteisen hyvän eteen. Sotkuthan ei ole hänen, vaan minä vaan sotken, JUU, niinhän se on kaikki hiekka lattialla ja koirankarvat sohvan alla on mun jäljiltä. ja Herralta ei tule edes likapyykkiä. Sen myönnän heti, että kaikki sekalaiset tavarat yleensä on mun jäljiltä. muttah.

Kun sain siivouksen loppuun polttelin pari uutta levyä ja aloin herättelemään J:tä, kyllä se harvinaisen nopeesti heräskin ja päästiin liikkeelle. Taas tultiin lonnimaan J:n vanhemmille. Ruokakin oli sopivasti valmiina. Nukuin taas 4 tunnin päikkärit ja nyt oon kirjoitellut tätä. Huomenna taas aamuun töihin, onneks jo tiistaina vapaa.