Henu haastoi myös oraakkeli meemiin:;

Annan sinulle kysymykset ja sinä käyt osoitteessa www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli kyselemässä kysymyksiin vastaukset ja kirjoitat ne sitten tänne. Huom ! Saat muotoilla kysymykset haluamaasi kieleen, tyyliin tai murteeseen tai vaihtaa sanajärjestystä, mutta kysymyksissä pitää olla sama juoni.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />


(Suluissa omia kommentteja.)


1. Mikä on nimeni?

- Titta (onkohan)


2. Missä asun?

- Kuusamossa (muutamalla sadalla kilsalla pieleen)


3. Mikä olen?

- Olet piikki lihassani (näin olen J )


4. Millainen olen?

- Musta sä tunnut kivalta kun sua oppii vähitellen tuntemaan vähän. (olipas ihanasti sanottu )

 

5. Kuka olen?

- Olet tyhmiä kyselevä nettiaddikti (niin taidan olla)


6. Mikä on ollut tärkeintä elämässäni?

- Näkö, vaikka epäilemättä kuvittelit toisin. (no ehkä tuo ei olisi tullut ekana mieleen)

 


7. Mikä on ollut turhinta elämässäni?

- Rumuus (?)


8. Mikä on mielestäni maailman arvokkain asia?

- Rakkaus on arvokkainta mitä on. Ja läheisyys.

 


9. Miltä näytän?

- Koiralta, mutta asia voi muuttua, ihmeitäkin voi tapahtua! (lisää kylmää kahvia )


10. Miltä tunnun?

- Lihalta (kylmä ja kostea)


11. Miltä maistun?

- Diiselöljyn katkulta. (pita lakata ajelemasta tuolla kiisselillä)

 


12. Miltä tuoksun?

- Raikkaalta (tuskin)


13. Missä minun kuuluisi olla?

- Makaa henkitoreissaan (aiku kivasti sanottu )


14. Mikä minun kuuluisi olla?

- Ei tämä voi olla todellista, miksi ihminen kyselee noin sairaita asioita.

 

15. Mistä minut löytää?

- Tuolta vaan…


16. Minkä ikäinen olen?

- Toivottavasti yli 16!


17. Mikä on sukupuoleni?

- Jos se on tyttö ni minä olen eunukki! (taidat olla eunukki)

 

 

18. Monta henkeä tähän pitää haastaa?

-         kolme varista, istui aidalla

 


Jep jep:

Haastan Niinan, Katjan ja irkun