Mietin tuota tavaraa, jota on tullut haalittua ja ajattelin listata niitä tänne. Nämä tavarat on nimenomaan niitä välineurheilutavaroita :)

Polkupyörä*3, yksi niistä on pikkusiskolla käytössä, toisesta (siitä hienosta kalliista) puuttuu satula (puuttunut ehkä 3 vuotta) ja kolmannella ajoin viime kesänä kerran postille ja takaisin (eli noin 2 km)

Pilkkihaalarit: Tuleehan sitä kerran talvessa käytyä mökillä pilkillä, pitää näyttää katu-uskottavalta pilkkijältä ;)

Rullaluistimet: Onkohan ne kellarissa vai sisällä, millonhan oon niitä käyttänyt. Hengenvaarallista puuhaa se ainakin on, kun en osaa jarruttaa. Taisin mä 3 vuotta sitten käydä niillä noin kilsan lenkin tekemässä.

Luistimet: Pitäisi teroittaa, ne on mulla ollut jo ala-asteesta asti, sain joululahjaksi, Bauerin hokkarit, joista olin ja olen todella ylpeä. Yläasteella käytetty viimeksi.

Näin äkkiä en muuta keksi, varmasti omistan jotain muutakin todella hyödyllistä ja ostohetkellä tarpeelliseksi kokemaani, joka todellisuudessa on jäänyt käyttämättä.