Aamu lähti hyvin, olin jo kattonu tv-lehdestä muutaman leffan, jotka ois ollu kiva kattoa : postimies soittaa aina kahdesti ja forrest gump... Totesin sitten siinä kunnolla herättyöni, että mahdotonta molempia katsoa, kun perätysten nuo leffat tulivat ja ruokaakin olis tarkoitus tehdä. Ei siinä, jos oisin tehny jotain pikasafkaa, mutta kun ajatuksena oli tehdä kaalilaatikko, joka ei ainakaan mun reseptillä ole se nopein tehdä.

Leikkelin sitä kaalia ja tungin kattilaan muhimaan.. Laitoin suosiolla radion päälle, paistoin välissä jauhelihaa ja sitten oli neidin ruokinnan aika, ei tahtonut syödä kunnolla, nukahti syliin. Jonkun aikaa tuijotin forest kumppia ja ajattelin siirtää neidin sänkyyn nukkumaan, neiti aloitti kamalan parun. Velliä lämpiämään ja uunista unohtuneet riisit keittymään. Hitto, että voi olla ihminen hajamielinen, ei taida kaalilaatikosta tulla mtn ilman sitä riisiä...

ruokin neitiä, niin oksens mun päälle... sekä omat et neidin vaatteet pesuun ja neiti kylpyyn. Sitteriin istumaan ja möyhimään riisiä sinne kaalin sekaan. Taas alkoi huuto, mutta onneks ukko tuli kotiin ruokkimaan neidin, niin pääsin pesutupaan huilille :)

saa nyt nähdä mitä tuosta sapuskasta tuli, kaverin on pitäny koko päivä tuoda mulle kermaa, mun piti se lisätä tuohon laatikkkoon, ei vaan kaveria näy. prkl! Jos mieheltä tulee yksin poikittainen sana ruuasta, niin saa kaapia sitä irti seinästä. Tiedossa uuninpesu, laatikko keittyi jossain vaiheessa yli.

Anteeksi tämä sekalaista sekalaisempi kirjoitus, piti saada höyry pois päästä.. koskahan ne keksis sellaisen venttiilin...