Hitto mikä vääntö ihan joka asiasta. Se on aivan sama juttu mistä olen innostunut tai liikuttunut tai missä tahansa tunteentilassa ja yritän miehelle siitä kertoa, niin tämä ei edes yritä ymmärtää. Kaiken joutuu vääntämään rautalangasta, jos haluaa edes pienen ymmärryksen jyväsen uppoamaan. Miten toinen voi välillä olla niin kyyninen ja tyhmä!?

Yhden suhteellisen tuoreen ystävän poikakaveri on ollut aika kauan poissa. Nyt poika on palaamassa maisemiin ja tänään lähetin ystävälle viestin, jossa ilmoitin, että haluan nähdä tämän pojan, kunhan ovat hanimuuninsa viettäneet. Kaveri tähän vastasi, että tämä poika oli aiemmin sanonut haluavansa tavata myös minut. Miehelle yritin tätä kertoa, niin tämä totesi vaan, että miksi joku vieras poika mua haluaisi nähdä. Että juu hänkin haluaa nähdä aina kavereidensa tyttöystävät (tuon sanoi ärsyttääkseen). Voiko olla niin mahdoton käsittää, että haluaa nähdä "puolisonsa" ystävät ja tutustua heihin? Juu, mun miehellä ei ole koskaan mitään innostusta nähdä mun ystäviä, kun ottaa aina ennakkokäsitteen jonkin mun sanoman perusteella. Ja yleensä kaikki mitä kerron on jotain typerää. Sitten kun lopulta saan kerättyä ihmiset samaan tilaan, niin mies tulee tosi hyvin toimeen. Ja vielä sanoo tykkäävänsä.

Ja äsken mies teki jotain niin ihanaa, että ei taas voi ollakkaan vihainen. Kirjoitin tätä mun paatosta., niin tuli luokse, halasi ja totesi, että niin mäkin sua. Voiko olla suloisempaa :) Nyt hyvillä mielin tämä teksti loppuu pisteeseen.