JOssain vaiheessa oli jossain uutisissa tai muualla netti-addiktioista puhe ja silloin pystyin ihan täysin sanomaan, että mulla ei ole netti addiktiota. En ole koskaan osannut netissä surffata tuntikausia, vaan olen sitä käyttänyt lähinnä tiedonhakuun, ystävien kanssa yhteydenpitoon jne. Mutta nyt en ole ihan niin varma siitä, ettenkö olisi addiktoitunut.

Ensimmäinen varma addiktio oli kuplapeli: http://www.ianai.net/jokes/bubble.swf se on ihan törkeen addiktoiva. Tarpeeksi yksinkertainen mun yksinkertaisille aivoille. Kiitti Sanni letuista, kun mut siihen tutustutit :)

Sitten tuli facebookki, tosin jälkijunassa kaikista kavereista, mutta yhtenä tylsänä iltana tein sen virheen, että kirjauduin sinne. Nyt oon onneks siihen kyllästynyt ja ahdistaa, kun pitää siellä aina käydä katselemassa. Jotkut kaverit tekee virheen ja yrittää sitä kautta viestittää jotain pikaista asiaa. Ne yleensä menee multa ohi ja tajuan ne aivan liian myöhään.

Nyt on hyvin vahvana juttuna Irc-gallerian klassikkopeli yhteisö. Pääsee irc-gallerian kautta pelaamaan värivaltausta ja muita "klassikko-pelejä". Mä oon aivan koukussa. Pelattiin Sannin kanssa äsken reilu 20 värivaltausta. Ei me hölmöjä olla :)