Suski muuttaa ulkomaille (kait), se on hakenut au pairiks johonkin englannissa asuvaan suomalaiseen perheeseen ja ne on tänään luvannut sieltä ilmottaa, että saako suski sen paikan. Luultavasti ne onkin jo tähän mennessä sieltä jotain ilmottanut, mutta kun suski on töissä, niin se ei ole mulle kerenyt mitään ilmottelemaan.

Mä oon tän asian kanssa vähän ristiriitaisissa ajatuksissa. Toki ois kiva, jos suski sais sen paikan, saispahan vähän muuta ajateltavaa ja varmasti ihan mukava kokemus. Ja jos mun elämäntilanne olisi toisenlainen, niin saattaisin ittekkin harkita. Ja rohkeuttahan vieraaseen maahan muuttaminen vaatii todella paljon.

Mutta, mitä mä sitten teen, kun mun rakas ystävä muuttaa pois. Nyt se on ollut ainoa kävelymatkan päässä asuva ystävä. sen jälkeen mulle ei jää ketään asumaan mun lähelle. Lisäks suski on ainoa mun ystävistä, johon nyt on vähään aikaan tullut pidettyä edes yhteyttä, tosin siitä ei voi syyttää kun itseään, toimiihan se puhelin kahteen suuntaan.

Ja jos suski sinne nyt muuttais niin kesäksi se tulisi kuitenkin takaisin ja sitten voisin hyvällä syyllä ottaa lennot englantiin ja mennä sitä sinne moikkaamaan *mietiskelee*

Suski, jos lueskelet tätä, niin älä anna näitten juttujen haitata sua., kuhan mietiskelen :)