Irkulta sain haasteen:

  1. Link to the person who tagged you.
  2. Post the rules on your blog.
  3. Write six random things about yourself.
  4. Tag six people at the end of your post and link to them.
  5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
  6. Let the tagger know when your entry is up.

1. käsi väsyy, koska näppiksessä ei ole sellaista rannetukea

2. mun piti siivota/ levätä, kun jessi nukkuu, mutta nyt kuulostaa siltä, että se herää enkä tehnyt kumpaakaan.

3. huomenna meillä on töissä kuusenkaatajaiset (lue pikkujoulut) ja sitä ennen pitää mennä mp-messuille kiertelee

4. sunnuntain amennään yhteen talonäyttöön

5. mä en ikinä mene vessaan ennen kun mulla on ihan jumalaton hätä

6.mä en oo varma ymmärsinkö tehtävänantoa ihan oikein :)

 

Haastan:

1. Pipsan (nappaa mukaas, kun käyt täällä, kun en oo varma pidätkö jotain blogia viel)

2. kolme kertaa ikuisuus

3. Paperi40

 

valitettavasti en haasta kun 3, joten jos joku haluaa kopsata, niin ilmoittautukoon, niin voin lisätä tuohon listaan :) osa mun seuraamista blogeista on kadonnut bittitaivaaseen, kun oon pitänyt nettipaastoa :(