Tänään risottoa tehdessä hyökkäsi yhtäkkiä ajatus ns miesten ja naisten töistä. Ajatus lähti liikkeelle, kun kaadoin riiseistä veden pois. Lähtökohtana on se, että jos vaan mies on kotona, niin hän hoitaa aina veden kaatamisen. Muita miehen töitä meillä ei sitten kotona juuri olekkaan. Minä hoidan kaiken siivouksesta pyykinpesuun ja ruuanlaitosta lapsenhoitoon. Mies tosin joskus siivoaa, kun oikein innostuu, mutta tätä ei kovin montaa kertaa vuodessa tapahdu. Meillä mies hoitaa kaikki auto-ongelmat. Ja niitä riittää. Mun autossa on leima syyskuuhun asti, sitä ennen on vaihdettava taka-akseli ja korjattava kaasarit (lue: vaihdettava ruiskuun). tätä ennen varmaan pitäisi tehdä jotain käynnistysongelmalle, tai siis käynnistymättömyysongelmalle, kiva auto muuten, mutta ei käynnisty, tai käynnistyy, kuin haluaa. Taitaa olla nainen. Muutama päivä sitten ajettiin toisella autolla kehä 3:lla routareikään ja nyt on vanne soikea ja renkaasta kudos rikki.

Karkasinpa aiheesta. Siis niihin naisten ja miesten töihin. Tai siihen seuraavaan aiheeseen, johon pääsin tässä päättelyketjussa. Eli siihen, kun väitetään, että nainen valitsee isänsä tapaisen miehen itselleen. Meillä tämä ei pidä paikkaansa. Mun isä on täysin kykenevä kaikenlaiseen remppahommaan, ripustamaan tauluja seinälle jne. Meillä joutuu propata itse, tai pyytää appiukon paikalle, miestä ei kiinnosta, väittää ettei uskalla. Joskus toivon, että olisin varmistanut remppataidot ennenkuin tähän mieheen päädyin. TOSIN, mun mies ei viinaan koske, eikä myöskään nyrkkiään nosta. Kun taas isä on viinaan menevä ja siinä yhteydessä ei nyrkit pysy hallinnassa. Eipä kai tästä aiheesta enempää, sain tämän aiheen kai purettua :) Nyt vaan seuraavaa aihetta odottamaan.

Ainiin, se pinnallisuus. Mulla on nyt puoleen selkään hiustenpidennykset, kun aiemmin oli se kynitty look. ja mun taloon tulee ainakin 3 makuuhuonetta ja mun makkarin pitää olla isompi kuin 13 neliötä, se on aivan liian pieni. (oon siis katsellut talopaketteja). Pitää varmaan miettiä lottoamista näillä talo hinnoilla :)