Tullut umpikännissä kotiin aamulla?
- Olen.

Suudellut jotakuta hetken mielijohteesta?
- Olen.

Nukkunut samassa sängyssä monta vuotta itseäsi vanhemman vastakkaisen sukupuolen henkilön kanssa?
- Olen. Taisi olla n. 10 vuotta sitä ikäeroa. Ja tosiaan vaan nukuttiin.

Kontannut koulun lattialla?
- Luultavasti.

Poiminut sieniä?
- Mummon kanssa lapsena

Juossut todella henkesi edestä?
- En.

Murtautunut autoon?
- Olen, Tosin vaan omiin

Pussannut serkkuasi?
- Mulla on sellainen muistikuva, että näin on saattanut käydä.

Kaatunut kenkien takia?
- Kenkiähän on omasta koheluudesta hyvä syyttää…

Polskutellut Serenassa?
- Olen.

Stripannut?
- En.

Uinut vaatteet päällä?
- Kyllä.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />


Laulanut mikrofoniin?
- Olen. Musiikkitunnilla ja karaokebaarissa.

Piilotellut jotakuta jätkää?
- En.

Kokeillut nuuskaa?
- Kyllä.

Oksentanut ihmisen päälle?
- En.

Purrut kissaa, kun se on purrut sinua?
- Joo

Haukkunut koiralle?
- Kyllä.


Mennyt viemään roskia ja heittänyt roskasäiliöön vahingossa roskapussin sijaan oman laukkusi?
- En.

Ollut jonkun muijan kanssa saunassa?
- Muijan? Kyllä olen ollut naispuolisten henkilöiden kanssa saunassa.

Kaatunut mopolla?
- Olen.


Heilunut jossakin alusvaatteillasi?
- Kyllä.

Inhoatko ketään tällä hetkellä?
- En.

Rakastatko ketään juuri nyt?
- Kyllä.

Rakastetaanko sinua tällä hetkellä?
- Toivottavasti.

Ikävöitkö ketään?
- En.

Ketä? (jos vastasit kyllä edelliseen)
-


Oletko mustasukkainen?
- Joskus.

Paras ystäväsi?
- Ei kai tuommoista voi laskea… Parhautta…

Oletko hyvä koulussa?
- keskiverto-oppilas

Oletko koskaan rakastunut ensisilmäyksellä?
- En.

Mitä mieltä olet kaukosuhteista?
- Mun kohdalla ei toimisi.

Mitä vihaat itsessäsi?
- Luonnetta, hiuksia.

Lempinumerosi?
- mitähän tähän vastaisi.`? 10:09

Onko sinulla yhtään sellaista salaisuutta mitä ei kukaan muu tiedä kun sinä?
- Ei.

Onko puhelimessasi turhia numeroita?
- Runsaasti

Kumman jalan pistät housuista sisään ensimmäiseksi?
- Yleensä vedän housut jalkaan istuen, niin molemmat jalat sujahtaa suunnilleen samaan aikaan lahkeisiin.

Oletko oksentanut koska olet juonut liikaa?
- Olen.

Kauanko olet yleensä suihkussa?
- 5 minuuttia.

Miltä sinusta tuntuu juuri nyt?
- Apaattiselta.

Oletko pitkä vai lyhyt?
- Keskipitkä.

Kuunteletko nyt jotain kappaletta?
- Yle-x:ää kuuntelen. en tiedä tän biisin nimeä, enkä esittäjää…. Yle-x:n sivulta katsoin:
Serj Tankian: Empty Walls



Onko sydämesi koskaan särkynyt?
- On.

Sano kolme tavaraa mitä näät sinun vasemmalla puolella?
- Tulostin, laskin, rei’itin

Pidätkö toisesta nimestäsi enemmän kuin etunimestäsi?
- En.

 

Kopsin tän Zantsu:lta