Ihan mukava päivä ollut tähän asti. Kello oli aamulla soittamassa yhdeltätoista. Mies oli töissä. Enon vaimo soitti puoli yksitoista ja herätti, ei haitannut, olin nukkunut jo tarpeeksi. Herättelin Jessin ja annoin aamupuuron.

Eno kävi vaimonsa ja tyttönsä, eli mun serkkutytön kanssa siis kyläilemässä. Olivat täällä muutaman tunnin. Serkun kanssa tosin meinasi mennä hermo, ainakin vanhemmillaan. Mua ei niinkään haittaa, jos lapset metelöi, mua enemmänkin häiritsee se kun vanhemmat komentaa. Oli se serkku kyllä loppujenlopuksi aika ärsyttävä, kun ei jättänyt kissaa lainkaan rauhaan. Sitten sain serkun maalailemaan vesiväreillä, niin tuli hetkellinen rauha.

Kun eno porukoineen lähti, niin oli tarkoitus käydä pitkälleen sohvalle,kun Jessikin nukkui, mutta jotenkin se unohtui ja ajauduin netin ihmeelliseen maailmaan. Satuin laittamaan messengerin päälle ja Tiu sattui olemaan näytön ääressä. Kysyi josko voisi tulla käymään kahvilla, mitä mulla sitä vastaan olisi ollut. Tuli sitten tähän ja Jessikin heräsi, niin käytiin hakemassa mulle hiusväri.

Tiun mies tuli hakemaan tiun meiltä ja he lahtivät syömään ja kaupoille. Kutsuin heidät vielä kahville kauppareissun päälle. Mies tuli kotiin ja otti herneen nenäänsä, kun en ollutkaan vapaaehtoinen lähtemään minnekkään. Mäkisi vaan, että hänellä on nälkä. En mä voiinut muuta sanoa, kun että lähde hakemaan jotain ruokaa, lähti sitten ja en tiiä koska tulee kotiin, luultavasti vasta joskus yöllä, mutta saanpa tv:n ihan itselleni ja toivottavasti saan Jessin ajoissa nukkumaan.

Tiu ja mies sitten kävi tässä kahvilla pikaisesti ja Jessi nukkui onnellisesti sen ohi, nyt pitää käydä neitiä herättämässä, jos sais ennen puoltayötä tuon takaisin nukkumaan.

Ai niin, alunperin piti tänään lähteä ystävän luokse istumaan iltaa; syömään hyvää ruokaa ja juomaan valkkaria. Tietenkin tän tavallisen tuurin mukaan kaverille iski kuume päälle, niin jätettiin sitten tältä viikonlopulta juhliminen väliin, pitää yrittää myöhemmin uudelleen.

Ja saatiin kaveripariskunnalta kutsu ensi viikonloppuja Miehen kanssa terassille. Siitä nyt ei ole varmuuutta taas, pitää yrittää miestä pehmittää ja hommata Jessille hoitopaikka.