Sisko oli meillä yötä. Tarkoitus oli jossain vaiheessa siivota mun vaatekaappi, sisko ois saanu sieltä taas kiertoon vaatteita. Eipä tullut siivottua. Juurruttiin sohvaan, Kun mä vihdoin sain juuret katkastua, niin hermostuin siskoon, kun se vaan makasi... saatana yksinkö mun ois pitäny ne vaatteet kahlata läpi??? (niin kenen kaappi se olikaan).

Siivosin jälkiä. astioita tuhat, laitoin koneeseen. Nostin kirjan takaisin hyllyyn, siskon jäljiltä. Siivosin lastenhuonetta, nostelin levällään olevia vaatteita kaappiin.

Yöllä lapsetti, nukuttiin siskon kanssa sohvalla. Kirosin, kun katulamppu paistoi suoraan silmään. Sisko kävi laittamassa verhon kiinni;

"onks nyt hyvä, teenkö viel jotain muuta?"

- Joo, voitsä laulaa mulle?

Mä en pystyny enää toistamaan, kun oli mukamas niin hyvä juttu, jouduin kirjottamaan kännykkään....

 

Ja Rexin, Läiskän ja pupunan kanssa lypsylle...